L'OREAL VE ELİZABETH ARDEN TEMİZLEME SUYU




  Hepimiz biliriz ki , tonikler cilt bakımımızın olmazsa olmazlarındandır.İçinde arındırıcı ve rahatlatıcı özellikler taşırlar.

  Gün boyunca kirlenen ve yağlanan cildi temizleyerek arındırıp, cilde canlılık verme görevini üstlenmişlerdir.Aynı zamanda da cildi sıkılaştırarak , gözeneklerin küçülmesi için olanak sağlarlar. Bu yüzdendir ki ; cilt bakımımızda mutlaka toniklere yer vermeliyiz.

 Her cilt tipine uygun tonikler piyasada mevcuttur. Alkollü ve alkolsüz olmak üzere 2 çeşitlerdir.Normal ve kuru cilt tipine sahip olanlar alkolsüz, yağlı ve karma cilt tipine sahip olanlar alkollü olanları tercih etmelidirler.

 Ben normal cilt yapısına sahibim , kışın kuruluk sorunları ile karşılaşıyorum sadece. Bu yüzden L'oreal in normal ciltler için olan gül kokulu temizleme toniğini severek kullanıyorum.Hoş bir kokusu var ve cildimi arındırdığını düşünüyorum.Sürdükten sonra hafif bir yapışkanlık hissi oluyor , bu hissi sevmeyenler varsa tavsiye etmem.

 Elizabeth Arden temizleme toniğide normal ciltler için.Bu toniğin daha ilaçlı bir kokusu var , ama temizlemesi gerçekten güzel.  Sürdükten sonra ciltte yapışkan bir his bırakmıyor ve cildinizin ferahladığını hissediyorsunuz.

 İkisinide hem Türkiye'de hemde Avrupa ülkelerinde bulabilirsiniz.İlk başlarda Elizabeth Arden markası Türkiye'de varmı diye tereddütteyim biraz. Ama biraz araştırdığımda internet üzerinden de olsa satışlarının olduğunu gördüm.

 Umarım yazım sizler için faydalı olmuştur. Ben deneyimlerimi sizlerle paylaşmaktan çok mutluyum.
Bumerang - Yazarkafe

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Popüler Yayınlar