BUGÜN ÇANTAMDA NELER VAR ?



  Biz bayanların çantamızda her zaman olmazsa olmazlarımız vardır. Bu çoğu kişide aynı şeyler olsada kişilerin ihtiyaç duydukları ve gidilecek yere görede değişiklik gösterebilir.

    Kimiziz parfümüm olmazsa olmaz ,deriz kimimiz rujumuz, kimimiz... (Bu liste uzar gider).


    Lafı uzatmadan kokusunu çok sevdiğim Brıtney spears /fantasy parfümden bahsetmek istiyorum. Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben soft olan kokuları çok seviyorum. Yaz aylarında daha çok çiçeksi kokular tercih ediyorum.Fakat bu parfüm ikisinide karışımı gerçekten.

   Tepe noktası: Tatlı ve Meyveli kokuların uyumu.

   Kalp notası: Menekşe yaprağı ve güneşli limon.

   Dip notası: beyaz misk, kedi otu ve vanilya.

   Benim gibi her ikisini bir arada arayan herkese tavsiye ederim.





  Ben aşırı ve ağır makyajlar yapan bir kişi değilimdir, bu yüzden sadece rimeli görüyorsunuz.

   Kısaca Maybelline New York Volm ' Ekspres Maskaradan bahsetmek istiyorum. Ben maskara sürerken cok uğraşmayı sevmeyenlerdenim. Bu maskaranın kirpiklerimi hacim vererek aynı anda da tek tek ayırma özelliğini çok seviyorum.İkinci katı sürdüğünüzde daha hacimli kirpiklere sahip olmanızı sağlıyor.

   Uygun fiyatlı alınabilecek maskaralardan, sevmediğim tek yönü ise maskaranın paketi açıldıktan sonra çok çabuk kuruması.




  Gelelim çiçek kokulu el kremimize ,bu krem Türkiye'de gratislerde satılıyor.Hemen hemen herkesi bildiği küçük kullanışlı , çantamızda taşıyabileceğimiz güzel kokulu ve nemlendirmeside güzel bir krem.

 Dudak balmımı koymayı unutmuşum. Ama kış aylarında o zaten olmazsa olmazlardan...

 Sizinde çantamızda hangi ürünler var ? Hangi parfümleri, kremleri, rimelleri kullanıyorsunuz? Bana yorum olarak yazarsanız çok sevinirim.Sevgiler...
Bumerang - Yazarkafe

Yorumlar

  1. ay baksanaaa, böyle videolar vardııı, yutupta, hala var, ne popülerdi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onlardan esinlererek yazmak istedim :)) dün sabah otururken hadi dedim çantada ne var yazısı yapalım :)) hemen çektim resimleri bu yazı çıktı ortayada :) tesekkurler yorumun için.

      Sil
  2. Benimde maskarada favorimdir.
    Süper gerçekten :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için teşekkürler, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Kremleri cok kullanirim. Ama makyaj malzemen cok azmis gercekten benim bi kück makyaj cantasini cantama siğdiramadigim oluyor :). Güzel anlatmissin canm 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Çok makyaj yapan biri olmadığım için sadece bunlar çıktı :))

      Sil
  5. El kremi, lip stick olmazsa olmazım çantamda :) parfüm taşımam, bazen bir de ruj eklerim :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım yorumun için :) Bende parfüm olmamazsa olmaz galiba :)

      Sil
  6. resimler daha gün ışığında çekilirsen renkler daha net algılanabilir canım :) parfümü çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım oturduğum kafe karanlık konsept bir kafeydi:( renkleri açamaya çalıştım biraz ama anca bu kadar oldu:) Parfümün kokusunu ben çok beğeniyorum.Hepsi burada.com dada satışları var. Farklı renleride var hatta.

      Sil
  7. Ne hoşmuş parfüm şişesi :)

    YanıtlaSil
  8. Çantamda olanlar kullanacağım çantamın ebatına göre değişiyor ama parfüm ve ruj kesinlikle yer buluyor kendine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında çantanın boyutuda önemli :) sevgiler :)

      Sil
  9. parfümü merak ettim , deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beğenirsiniz :) ben çok sevdim kokusunu ;)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Popüler Yayınlar