SLUT MED HÅRTAB! , SAÇ DÖKÜLMESİNE SON !




  Saç dökülmesi, bayan erkek herkesin dönemsel olarak da olsa yaşadığı sorunlardandır.Bazen bunun önüne geçebiliriz, bazen de herşeyi yapmamıza rağmen sonuç alamayız.

Både kvinder og mænd kan komme ud for hårtab i perioder. Mange gange kan vi finde en løsning, men som regl er det midlertidige løsninger. 

 Ben mevsim geçişlerinde yaşıyordum genellikle,ara ara da olsa saç dökülmesini. Yaptığım bitkisel yağ bakımları ile bu dönemi destekleyerek ,saçlarıma zarar vermeden atlatabiliyordum.

Oftest taber vi hår pga. Vejrskiftning, klor i vandet, forkert kost, for lidt søvn osv... 
Med hjemmelavede Kure har jeg prøvet at styrke mit hår og stoppe hårtabet, men alt dette har været midlertidige løsninger. 

 Yaptığım ülke değişikliğinden dolayı saçlarım çok zarar gördü. Avrupa'daki suların klorlu olması ve havaların daha soğuk olmasınında çok etkisi var tabiki.Her yerde dökülen saçlarımı görür oldum... 
Sağolsun ablam beni bu saç ve tırnak için olan  HAIR VOLUME vitaminle tanıştırdı.

  Efter at jeg har flyttet land, har jeg haft store problemer med hårtab, både pga vejret og klor indholdet i vandet. Takket være HAIR VOLUME vitamin piller, som min søster har anbefalet mig, er hårtab ikke et problem for mig længere.

 İçerisinde ki, çinko ve biotin saçın dökülmesini önlemek için savaşan en güçlü vitaminlerden. Paketin içerinde 90 tablet var. Hergün aynı saatte 1 tane düzenli olarak içtim.Sonuçlara gerçekten ben bile şaşırdım açıkcası, bu kadarını beklemiyordum. Saç dökülmesini durdurmasının yanı sıra, bebek saçlarımın yeniden çıktığını farkettim. Tırnaklarım da artık daha sert ve kırılgan değiller. 

  Det høje indhold af zink og bition i hair volume pillerne, forstærkes hårrødderne som minimere hårtab. 1pakke indeholder 90 tabletter. Man skal tage en pille om dagen. Pillen er nærmest et mirakel.
 Pillen har også forstærket mine negle. Som det også fremgår af pakken, er den både til at forstærke hårrødderne og neglene.

  İlacın faydasını 10 gün geçtikten sonra görmeye başlıyorsunuz zaten. Yalnız kesin sonucu 90 günün sonunda alabilirsiniz.Bende öyle en azından.

  Allerede efter 10 dage kunne jeg se en stor forandring i håret. Men det er vigtig at tage en Pille hverdag i 90 dage. Først der fik jeg det bedste resultat, hvor hårtabet stoppede hos mig. 

    Avrupa'da yaşayan herkese tavsiye ederim. Umarım sizlerde faydasını görürsünüz.


Bumerang - Yazarkafe

Yorumlar

  1. Aaaaa ne guzel urunmus buuu gamzeem😍Almanya'da da vardir heralde avrupa dedigine gore ama ben ne rossmanda ne de DM de gormedim bu markayi ya.. eczanelerdemi satiliyor?Su aralar cok ihtiyacim varda boyle bir takviyeye😓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu ilaç resmen benim hayatımı kurtardı diyebilirim, ben inanmam normalde böyle şeylere ilaç içmeyide hiç sevmem :) hatta vitamin deyince uzak dururum hep kilo yapar diye 😃. Bu galiba danimarkanın markası ama netten araştırdığımda görmüştüm satışları var net üzerinden, bulamazsanda bir çaresini buluruz 😉 hatta ben yine aldım kendime ara ra içiyorum vitamin vücudumda bulunsun diye 😘

      Sil
    2. Amazonda var vallahaaa Buldummm buldummmm🙌💃💃💃😁Yaaaa cinimsin💙🤗

      Sil
    3. Sevindim canım bulmana 😘👍 ilk 90 tabletli olanı almanı tavsiye ederim aksatmadan düzenli içmekte çok önemli 😉

      Sil
  2. Yaa benim saclarim carcabuk uzar süperdir yani ama dogum sonrası önlerde hafif dökülmeler oldu ne üzlyodum 😀 gecti cok skür canm. İhtiyaci olana harrrikkkaaa bir bilgi bence 😀

    YanıtlaSil
  3. Doğumdan sonra saçlarım tutam tutam dökülmeye başladı ya. Tam da böyle bilgiler arıyrdum. Paylaşım için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Popüler Yayınlar