SAÇ BAKIMINDA KULLANDIĞIM ŞAMPUAN VE BALSAM


 Sizlere saç bakımında kullandığım ve memnun kaldığım hala kullanmaya devam ettiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum.

  TRESemme markasının Hindistan cevizli ve Aloe vera içeren şampuanından bu aralar gerçekten çok memnunum. Dönemsel olarak saç dökülme sorunlarımda destekleyici olarak bana çok yardımcı oldu.Şaçlarımı kestirdikten sonra uzaması için bu süreçte gerçekten işe yaradığını düşünüyorum. Kıvırcık şaç yapısına sahip olduğum için , bu şampuan elektiriklenmeninde önüne geçti bende.Birinci kutuyu bitirdikten sonra hemen ikinciyi aldım ve buda bitmek üzere...

 Bu süreç içerisinde saçlarımın rengini açmama rağmen, saçımda sertlik oluşmadı . Tabi bunu saç bakım kremleri ile destekledim.

 Dove hair therapy ile tesadüfen bir indirimde denk geldim. Daha önce Dove markasının saç bakımını kullanmamıştım.İçerisinde renk koruma özelliği olduğunu görünce bir sanş vermek istedim. Normal balsamlardan daha katı kıvamda, Saçınızda 1 dk bekletip duruluyorsunuz. Saçımı yumuşatmak için büyük katkısı oldu diyebilirim.

 Ben severek kullanıyorum, saçlarını özellikle uzatmak için şampuan arayanlara tavsiye ederim. Benim saçlarım normalde çok çok geç uzar, bu şampuanı kullanmaya başladıktan sonra farka ben bile şaşırdım diyebilirim.

 Umarim sizlerde faydasını görürsünüz.Sizinde kullanıp memnun kaldığınız şampuanlar, saç kremleri varsa yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum.
Bumerang - Yazarkafe

Yorumlar

  1. Ben de kıvırcık saçlıyım ve kestirdiğim için pişman olduğum saçlarım hızla uzasın istiyorum.. sanırım deneyeceğim. çok teşekkür ediyorum, heveslendim, umarım bende de etkili olur :) elektriklenmeden de şikayetçiyim, sürekli duş almaktan yoruldum..

    YanıtlaSil
  2. Kıvırcık Saçlı olan herkesin sorunu galiba elektiriklenme :). Bununla ilgili bir yazi yazmayi düşünüyorum zaten. Ama Elidorun belirgin bukleler saç bakım kremini tavsiye ederim. Umarım şampuan sizinde saçlarınızın uzaması için yardımcı olur.🙏🏻

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Popüler Yayınlar