NIVEA, BİODERMA MAKYAJ TEMİZLEME SUYU


  Makyaj ın biz bayanlar için bambaşka bir yeri vardır istisnasız.Kimimiz makyaj yapmadan dışarı bile çıkmayanlardanız...

  Her ne kadar makyaj ile cildimiz daha canlı güzel görünsede, sürdüğümüz kimyasallar cildimize zarar verir.Bu yüzden yatmadan önce mutlaka cildimizdeki makyajı temizlemeliyiz. Temizlemeden uyuduğumuz zaman cilt üzerinde kalan birikintiler, gözenekleri tıkayarak ; cildin hava almasını,kendini yenilemesini engeller ve bize ileriki yaşlarda olumsuz sonuçlar olarak döner.

 Bunu hepimiz biliriz ve bu yüzden cildimize , gözlerimize zarar vermeyen makyaj temizleme suyu arayışında oluruz.Herkesin cilt yapısı birbirinden farklıdır ve ihtiyaçlarda ona göre değişiklik gösterecektir.

  Ben normal cilt yapısına sahip olduğum halde , Nıvea göz makyaj temizleme suyundan hiç memnun kalmadım. Gözlerimde aşırı derecede yanma ve sabah uyandığımda çapaklanma gibi sorunları meydana getirdi.İçerisinde alkol olduğu içinde çok düşündüren bir ürün zaten, ama bir şans vermek istemiştim.Satın alalı kaç ay olmasına rağmen kenara atılan ürünlerden... (Kapağını bile yok farkettiyseniz).

  Gelelim makyaj temizleme sularının arasında bir çok kişinin severek kullandığı Bıoderma temizleme suyuna.Öncelikle şunu söylemek istiyorum , kesinlikle cilt sorunu yaşayan kişiler için üretilmiş bir ürün. İçerisinde cilde zarar veren hiç bir katkı maddesi bulundurmuyor , tamamen doğal. Tüm cildinizi , gözlerinizi, dudaklarınızı hiç tereddüt etmeden temizleyebilirsiniz.Su bazlı ürünlerde bile ekstra bir temizleyiciye ihtiyaç duymuyorsunuz.Hassas cilt yapısına sahip olanlar için ideal bir ürün.

    Sadece hassas ciltler mi kullanmalı ? Tabiki hayır ! Cildim zarar görmesin, gözeneklerim tamamen temizlensin, alkol ve diğer kimyasalları içermesin , doğal bir ürün olsun diyen herkes kullanabilir.

  Fiyat karşılaştırması yapacak olursak Bıoderma biraz daha pahalı bir ürün.Ama verdiğimiz parayı hakeden bir ürün bana göre... Indirimleri takip ederek, ikili paketlerde biraz daha uygun fiyatlarda satın alabilirsiniz

 Umarım yazım sizler için faydalı olmuştur.Sorularınız olursa,yada sizin kullanıp memnun kaldığınız ürünler varsa,yorum kısmına yorumlarınızı bırakabilirsiniz.
Bumerang - Yazarkafe

Yorumlar

  1. Bioderma'yı bir kez kullandım beğenmiştim, Nivea'yı defalarca kullandım, hiç sorun yaşamadım. kişiden kişiye değişiyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi gerçekten her ürün kişiden kişiye değişiklik gösterebiliyor :)

      Sil
  2. Bende denedim çok memnun kaldim

    YanıtlaSil
  3. heeey yenisiniz galiba diy mii aramıza hoşgeldiniiiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , evet yeni katıldım :) hoşbuldum.

      Sil
    2. büssürü kişisel bakım blogçu arkadaş var blogumda. yorumlardan bakabilirsiniz arada blogumdaki. sizi tanıtırım da bir ara. siz de birkaç blog seçin kendinize ve düzenli yorum yapın. bir de baksanıza, son yazımın yorumlarındaki kelebek etkisi ne gidin, bir blog keşif etkinliği var, siz de katılın o etkinliğe, çabuk tanınmanız için :) görüşürüz yineee :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim ;). Etkinliğede katılıyorum şimdi.Görüşmek üzere:)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Popüler Yayınlar