THE BODY SHOP HIMALAYAN CHARCOAL PURIFYING GLOW MASK



        The body shop 'un severek kullandığım ve gerçekten memnun kaldığım serisinden, toksit arındırıcı ve ışıltı veren Hımalayan Charcoal prıfyıng glow maskesi.

  Hindistan'ın Vedik Kültürüne ait olan binlerce yıl sağlık yöntemlerinde kullanılan içeriklerden esinlenerek yapılmış bir maskedir.İçerisinde; Bambu kömürü, yeşil çay yaprakları ve organik çay ağacı yağı bulunmaktadır.

  Bizi bu maskelere yönlendiren en önemli etkenler ise ; paraben , parafin, silikon ve mineral çay içermemesidir.

  Zaten maskeyi ilk uyguladığınızda bile farkı sizde göreceksiniz.Gerçekten cildi kirlerden ve toksinlerden arındırarak daha temiz ve ferah bir cilde sahip olamızı sağlıyor. Cildinize sürdüğünüzde hafif karıncalanma ve yanma hissedebilirsiniz. Bu maskemiz cildimize nüfus ediyor demektir.

  Peki nasıl kullanmalıyız?
  Maske fazla yağı emdiği için ben alın, burun ve çene bölgesinde kullanıyorum.Tüm cildime uygulamıyorum ,çünkü gercekten çok güçlü bir maske. Kuruyana kadar bekleyip yıkayabilirsiniz. Zaten kil ve çamur maskelerinde olduğu gibi gerilmeyi kurumaya başladığı an hissedeceksiniz.

 Yıkadıktan sonra cildinizi tonikleyip nemlendirmenizi öneririm.Ben her maskeyi uyguladıktan sonra bu işlemleri muhakkak yaparım ,maskenin cildime tamamen etki etmesi ve süresini uzatmak için.

 Kullanıp memnun kalan, kalmayan herkesten yorumlarını bekliyorum.

 
Bumerang - Yazarkafe

Yorumlar

Popüler Yayınlar