CİLT LEKELERİNE ELVEDA !

 

   Özellikle yaz aylarında güneşin etkisiyle cildimizdeki lekeler daha belirgin hale gelmeye başlar. Cildi buna yatkın olan kişilerin yaz kış güneş kremi kullanmalarını tavsiye ederim.

   Cilt lekelerini gidermek için, düzenli olarak peeling yaparak ölü hücrelerden cildi arındırmak gerekir. Doğal yollarla da cilt lekelerinden kurtulabilirsiniz.Son yıllarda ülkemizde gidererek adını duyuran pirinç unu maskesi cilt rengini açarak , cilt lekelerinizden kurtulmanın için büyük fırsat sunuyor.Pirinç unu ,Asya ülkelerinde cilt lekelerine karşı yıllardır kullanılmaktadır.En çok tercih edilme sebebi ise pirinç unu cildinize hiç zarar vermeden cildinizin rengini doğal olarak açmasıdır.

TARİF 1- Ihtiyacımız olan 3-4 çay kaşığı pirinç unu ve su. Yarım çay bardağı ılık suyun üzerine pirinç ununu dökerek karıştırın ve tüm cildinize özellikle cilt lekelerinin yoğun olduğu bölgelere sürün, kuruyana kadar bekleyin. Ilık su ile durulayıp nemlerdirmeyi unutmayın !

TARİF 2-  Bir buçuk çay kaşığı pirinç unu, 1 tatlı kaşığı bal, yarım çay bardağı ılık su. Hepsini karıştırıp aynı şekilde uygulayın ve yıkayın. Burdaki balın görevi cildi nermendirmek ve sonrasında  oluşabilecek kuruluğu önlemek.

TARİF 3- Pirinç unu yerine pirinç kullanabilirsiniz. Pirinci az miktar suda kaynattıktan sonra bir miktar süt ekleyip macun kıvamına getirin. Tüm cildinize uygulayıp 15 dk bekletmeniz yeterli olacaktır. Ilık su ile durulayabilirsiniz.

  Pirinç unu, kolajen üretimi tetiklediğinden dolayı cilde esneklik verir ve kırışıklık oluşumunu engeller.Cildi fazla yağlı olanlar , ciltteki fazla yağı almak için pirinç unu maskelerini kullanabilirler.Ben yukarıdaki 3 maskeyide denedim özellikle 1. Olan maskeyi daha çok uyguladım ve memnun kaldım aldığım sonuçlardan.Ancak maskeleri 1-2 kere yapmakla sonuca ulaşamazsınız.Cildin renginin açılması ve lekelerin azalması için, en az haftada 2 kere olmak üzere 4 hafta düzenli yapmanızı öneririm.

  Deneyecek olanlara şimdiden kolay gelsin. Deneyenlerden yorumlarını bekliyorum.
Bumerang - Yazarkafe

Yorumlar

  1. Pirinç ununun etkilerini çok duydum ama hiç denemedim canım 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok yaptım galiba :))denemediğim kalmadı :) bi dokap tamamen doluydu:) annem dersi hatta sen git bunların hepsini atacağım :)))

      Sil
  2. çok kolaymış. hafta sonu hemen denemeye karar verdim. Uygulama sonucunu da paylaşacağım mutlaka. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Şu cilt lekeleri tam bela :) tarifler kolayca uygulanabilir olmuş denemek için sabırsızlanıyoruz, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Geçen yazdan kalma ve hala geçmeyen bir güneş izim var, onun için uygulanabilir aslında :)

    Bu arada sizi takibe aldım, ben de beklerim :)
    https://gulmekicinagla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemek lazım canım:) mutlaka geleceğim :) hoşgeldin :)

      Sil
  5. Yine siz yine güzel bir paylaşım emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten faydası oluyormu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Popüler Yayınlar